یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۰:۳۲:۴۴

جاری شدن ٣٣ هزار بشکه نفت در دریا در اثر برخورد نفتکش و کشتی

باشگاه خبری فراساحل: سازمان دریانوردی و بنادر سنگاپور از برخورد یک تانکر با یک کشتی حمل کالا در نزدیکی این کشور و جاری شدن نفت در دریا خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، سازمان دریانوردی و بنادر سنگاپور در بیانیه‌ای اعلام کرد که برخورد یک نفتکش با کشتی حمل کالا سبب جاری شدن ٣٣ هزار بشکه نفت خام در آب‌های نزدیک این کشور شد. نفتکش الیرموک لیبی با کشتی حمل کالای سینار کاپواس سنگاپور در ١١ مایل دریایی شمال شرق پدرا برانکا واقع در شرق سنگاپوربرخورد کرد. براساس این بیانیه: نفتکش الیرموک گزارش داد که به دنبال آسیب دیدن یکی از محموله‌‌ها، مقداری نفت به دریا جاری شده است.

شرکت وی شیپز که مدیریت نفتکش الیرموک را در اختیار دارد، پیش‌‌بینی کرد که چهار هزار و ٥٠٠ تن (معادل ٣٣ هزار بشکه) نفت خام مادورا از این نفتکش جاری شده است. بنا براین گزارش، هیچگونه صدمه و ترافیکی در پایانه گزارش نشده و مشکلی برای تنگه سنگاپور نیز به وجود نیامده است. به گفته سازمان دریانوردی و بنادر، نفتکش الیرموک از تانجونگ پلاپاس در مالزی به سمت چین و کشتی سینار کاپواس از هنگ کنگ به سمت سنگاپور در حرکت بودند که این برخورد روی داد. این نهاد، همچنین اعلام کرد که دو شرکت جمع‌‌آوری نشت نفت برای رسیدگی به جاری شدن نفت فعالیت خود را آغاز کرده‌‌اند براساس این گزارش، نشت نفت ممکن است بخش شمالی جزیره بینتان اندونزی را نیز تحت تأثیر قرار داده باشد.



  کد خبر : 221
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :